اس ام اس خیانت
اس ام اس خیانت
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ساعت 12:9 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است . از هرچه می رود ، سخن دوست خوشتر است / پیغام آشنا ، نفس روح پرور است / هرگز از وجود حاضر غایب شنیده ای / من در میان جمع و دلم جای دیگریست . میان قلب من عشق تو پیداست / لبانت مثل گل خوشرنگ و زیباست / مشو غمگین اگر از هم جداییم / که بی رحمی همیشه کار دنیاست . من ، روز خویش را با آفتاب روی تو ، کز مشرق خیال دمیده ست آغاز می کنم ، من با تو می نویسم و می خوانم ، من با تو راه می روم و حرف می زنم ، وز شوق این محال که دستم به دست توست ، من جای راه رفتن پرواز می کنم .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

من از زمانه که دست تو داد تقدیرم / هنوزم که هنوز است سخت دلگیرم / تو رفته ای و من اندر هجوم خاطره ها / چو قاب عکس قدیمی اسیر تصویرم . چشم به قفل قفسی هست و نیست / بی تو در این خانه کسی هست و نیست / کیست که چون من به تو دل بسته است / مثل من ای یار کسی هست و نیست . من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست / آرزویم نظری روی تو و دیدن توست / من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم / با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . تو که عشقو تو ویرونی ندیدی / شب سر در گریبونی ندیدی / نمی دونی چه دردی داره دوری / تو که رنگ پریشونی ندیدی .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد